درود به دوستان
یکی از گله های مشتریان سیمبین نبودن نرم افزاریه که با اون اکثره فایل های تصویریه مهمی چون
WMV MPG FLV AVI MKV RMVB
و غیره رو پخش کنن(البته مجانیا)
عملکرد این ورژن بسیار شبیه July Player خودمون هست چه از لحاظ نما و چه کارایی(تاره کاراییش بهترم هست) خوب July Player که مجانی نیست و Core Player هم که کامل نیست بقیه ی برنامه های مشابه هم که ارزش چندانی ندارن
اما این ورژن از Guuyu نیازی به ساخت اکانت و ریجیستر نداره ولی نیاز به ساین داره
تجربیات شخصی
داشتن صبر ایوب برای نصب این برنامه لازمه(خیلی طول می کشه_در حین نصب به گوشی ور نرید حتی در حد خاموش و روشن کردن صفحه نمایش) حواستون باشه کی پیام Install Complate رو میده چون بعدش برنامه می خواد باز بشه و گوشی به حالت نیمه هنگ میره سعی نکنید برنامه رو ببندید چون بی فایده هست سریع ری استارت کنید
برنامه دو ویرایش داره یکی برای s60v3 ودیگری برای s60v5
اگه مشکلی داشتین برنامه رو مستقیم از سایت سازنده دانلود کنید(شاید مجبور بشین چند بار این کا رو بکنید چراشو نمی دونم من مجبور شدم)
سایت سازنده: WWW.GUUYU.COM
من چند بار برنامه رو با بلوتوث ریختم رو گوشی تا 1 بارش نصب شد چراشو نمی دونم
ترجیحا برنامه رو ساین نکنید و گوشی رو تو حالت هک قرار بدین من کردم نشد چراشو نمی دونم
ورژن 3 رو روی 6220 نصب کردم بعد از شش بار نصب شد چرا همون اول نصب نشد رو نمی دونم
در کل ارزش نصب کردن رو حتما داره (خودش PIPE رو نصب میکنه اگه کلاینت انگیج ورژن بالا دارین احتیاجی به نصب PIPE همراهه برنامه نیست )
دوستان اگه ABOUT برنامه رو هم ببینید اسم JulyPlayer رو هم آورده
باز مثله JulyPlayer فیلم ها رو به صورت Thumbnails هم نشون میده ولی چون من از گوشی خودم اسکرین میگذارم و فیلمها قدری ناجورن از خیره این قسمت میگذریم که شر نشه
بدرود