loading...
Hacked By ALI\'ShaDoW
درخواست برنامه
سلام به همه بازدید کنندگان هر برنامه موبایل s60v5 ,s60v3, anna, belle و آموزش و رفع مشکل شما در تالار گفتمان قسمت درخواست نرم افزار و آموزش بگین تا کمکتون کنم از فلش و آپدیتو....

آخرین ارسال های انجمن
Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 586 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

اگر هنوز به ۱۵۰ میلیون کاربر در اینستاگرام نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام ساده ترین برنامه در عین حال بهترین برنامه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد. در محیط برنامه می توانید عکس های خود را طراحی کنید و افکت های مختلف را برروی آن استفاده کنید.

ویژگی ها:

دارای افکت های بسیار زیبا و کاملا رایگان

همگام سازی با شبکه های اجتماعی معروف دیگر

ارسال نامحدود عکس و فیلم

پشتیبانی از اندروید ۲٫۲ و بالاتر

و بسیاری دیگر

دانلود برنامه اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی عکس اندروید Instagram v5.2.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 688 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید این مرورگر دارای سرعت بسیار بالایی می باشد

حتما از مرورگر فایرفاکس در کامپیوتر و لپ تاپ های خود استفاده  می کنید. مرورگر Firefox Browser for Android یک مرورگر سریع و فوق العاده با امکانات فراوان بوده که مانند نسخه کامپیوتر برای دستگاه اندرویدی شما بسیار مفید و قابل استفاده است. با استفاد از این مرورگر می توانید با امنیت بالا وب گردی کرده و همچنین به صورت آنلاین ویدئو تماشا کنید و لذت ببرید.

ویژگی ها:

دارای Add-ons های بسیار کاربردی

صفحه نمایش عالی (متناسب با دستگاه های اندرویدی مختلف)

پشتیبانی از HTML 5

پشتیبانی از تماشای آنلاین ویدئو

امکان همگام ساز

دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser for Android v29.0.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 690 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بدون شک دوستداران اندروید با برنامه تیتانیوم بکاپ Titanium Backup ★ root آشنا هستند. این برنامه قادر است از اس ام اس ها، برنامه ها، سیو بازی ها و … پشتیبان گیری کرده و هنگامی که نیاز دارید آن ها را دوباره بازگردانی کند. حتما برایتان پیش آمده است که بخواهید نسخه اندروید خود را آپدیت کنید و یا گوشی را ریست کنید ولی نگران پاک شدن اس ام اس ها و همچنین سیو بازی هایی که انجام داده اید خواهید بود که دیگر نیازی به نگرانی نیست. البته توجه داشته باشید که برنامه نیازمند به روت می باشد و گوشی شما باید روت شده باشد.

ویژگی ها:

امکان پشتیبان گیری و بازیابی اس ام اس ها، ام ام اس و تماس ها

امکان اتصال به فضاهای مجازی همچون گوگل درایو

امکان پشتیبانی گیری و بازیابی از سیو بازی ها

ایجاد فایل پشتیبان با پسوند زیپ

دارای ابزارک

دانلود برنامه تیتانیوم بکاپ نسخه حرفه ای Titanium Backup ★ root v6.1.5.5

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 597 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PPS یک سایت پخش آنلاین برنامه های تلویزیونی و فیلم است. این سایت که یکی از بهترین مرجع های دانلود فیلم در جهان است، این بار نسخه اندروید خود را با نام PPS for Mobile منتشر کرده است و با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانید تمامی شبکه ها تلویزیونی را به صورت آنلاین هر لحظه که بخواهید در گوشی یا تبلت اندرویدی خود مشاهده کنید! البته توجه داشته باشید که دسترسی به اینترنت ضروری است و بهتر است از اینترنت پر سرعت حداقل با سرعت ۱۲۸ استفاده کنید. در ضمن می توانید به آسانی فیلم های سینمایی، ورزشی، انیمیشن و … را با سرعتی فوق العاده بالا دانلود کنید.

دانلود برنامه تماشای ویدئوها و شبکه های آنلاین PPS (for Mobile) v2.6.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 694 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی به همراه آموزش آنلاک کردن در ادامه مطلب

تجربه بازیکنان واقعی، تیم واقعی و لیگ واقعی! به FIFA 14 معتبر ترین و بهترین بازی اندروید خوش آمدید! احساس هیجان، لذت بعد از هر پاس با کنترل های لمسی جدید و معتبرترین باشگاه های فوتبال در سراسر دنیا را فقط در فیفا ۱۴ تجربه نمایید! این بازی دارای گرافیک فوق العاده واقعی می باشد همچنین لیگ ها، بازیکنان، و تیم ها همگی بر اساس واقعیت دسته بندی شده اند.

احساس شور و شوق

این بازی دارای بیش از ۳۳ لیگ با ۶۰۰ تیم و ۱۶ هزار بازیکن می باشد. از لیگ برتر انگلیس گرفته تا لالیگا و بوندسلیگا آلمان همگی در این بازی وجود دارند. وجود ۳۴ استادیوم معتبر از سراسر دنیا و همچنین قابلیت گوش دادن به زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی برای اولین بار در گوشی های اندروید!

مسابقه جنون روز

این قابلیت به شما اجازه می دهد باشگاه مورد علاقه و طرفداران خود را دنبال کنید. در این بازی تمامی آسیب های دنیای واقعی تعلیق و تغییر در فرم بازیکنان و تیم ها اعمال شدنی می باشد.

تیم دلخواه خود را بسازید

در مسابقات مختلف شرکت نمایید و با کسب سکه برای تیم و بازیکنان خود ایتم های بیشتری بخرید و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید!

کنترل لمسی جدید

با نگه داشتن و کشیدن بازیکنان به یک نقطه از زمین حرکت می کنند، ایجاد ضربه شدید و تند تنها با یک لمس امکان پذیر می باشد که یک تجربه منحصر به فرد از بازی فوتبال را برای شما به ارمغان می آورد!

دانلود بازی فیفا ۱۴ – FIFA 14 by EA SPORTS v1.3.4 همراه دیتا + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 626 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بهترین برنامه پیانو اندروید

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

برنامه پیانو جادویی Magic Piano رتبه یک را در بین دیگر برنامه های پیانو اندروید کسب کرده است. این پیانو دارای آهنگ های به روز و جدید از بهترین هنرمندان موسیقی جهان و در سبک های مختلف راک، پاپ و … را داراست و می تواند حتی باعث آموزش و یادگیری شما شود. این پیانو دارای ریتم های بسیار زیبا بوده و فقط کافیست انگشتان خود را برروی صفحه زده و آهنگ بنوازید. شکل و شمایل برنامه بسیار جالب بوده و به همین دلیل به آن پیانو جادویی گویند. با تماشای فیلم هایی که پیشنهاد می شود می توانید آهنگ های جدید را بدست آورید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید.

ویژگی ها:

دارای بیش از ۹۰۰ آهنگ (آپدیت به صورت هفتگی)

اضافه شدن موزیک های داغ و جدید به صورت خودکار

به دست آوردن آهنگ های جدید با تماشای فیلم ها

دانلود برنامه پیانو جادویی Magic Piano by Smule v2.0.2 نسخه پولی

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 727 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس ها و ویدئو ها را ارسال کنید.

برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

ویژگی های دیگر برنامه :

- امکان چت گروهی

- امکان چت با کشور های دیگر بدون هیچ هزینه ای

- بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد : WhatsApp از شماره شما استفاده می کند

- استفاده از کانتکت های گوشی

- مسیج های آفلاین

برای دانلود WhatsApp و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

دانلود برنامه واتس آپ WhatsApp Messenger v2.11.241

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 1077 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این برنامه یک ماشین حساب در دسترس و سریع می باشد که رابط کاربری ساده ای دارد وبسیار کاربردی می باشد.حجم کم این برنامه با توجه به گرافیک آن یکی از ویژگی های این برنامه می باشد.به شما پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه ماشین حساب+ Calculator v1.0.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 899 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این برنامه که در مورد تخصص های دکتر معظمی میباشد شما می توانید اطلاعاتی در زمینه جراحی بینی وهمچنین سوالات متداول در این زمینه دستیابی داشته باشید.در این برنامه تعدادی عکس نیز از جراحی های این دکتر قرار دارد که می تواند تخصص این دکتر را نمایش دهد.پیشنهاد میکنیم این برنامه را از دست ندهید.

دانلود برنامه روش های نوین جراحی بینی Dr.Moazami v1.4

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 525 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر شما هم از علاقه مندان به فرهنگ و تمدن باستانی کشورمان از جمله هخامنشیان دارید به شما این برنامه را پیشنهاد می کنیم.در این برنامه متن منشور کوروش و هم چنین تاریخچه آن قرار دارد که شما می توانید درس های زیادی از آن بیاموزید و این فرهنگ را به نسل آینده نیز تحویل دهید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

دانلود برنامه منشور کوروش Cyrus Cylinder v2.0

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 341 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SimSimi یک برنامه جالب و متفاوت می باشد که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد! با نصب این برنامه قادر خواهید بود یک ربات هوشمند را در گوشی یا تبلت اندروید خود داشته باشید که از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به تمام سوال هایی که شما از او می پرسید جواب دهد! بله درست است او بسیار باهوش بوده و جواب تمامی سوالات شما را می داند، همچنین می توانید با او در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنید و نظر او را بشنوید. سرعت پاسخ این ربات بسیار بالا می باشد همچنین امکان تلفظ کلمات نیز در این برنامه فرآهم شده است. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه بی نظیر را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه گفتگو با ربات هوشمند SimSimi v6.2.3.1 + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 331 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Football-Cup-Real-World-Soccer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Football Cup Real World Soccer  فوتبال قدیمی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . تیم های قدرتمند نظیر بارسلونا ، رئال مادرید ، چلسی و … را انتخاب کرده با انتخاب بازیکنان ماهر در مسابقات فوتبال شرکت نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با برنده شدن در مسابقات به اهداف خود برسید . رابطه میان بازیکنان و مربی را با چشمان خود مشاهده نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به زدن ضربات پنالتی ، گیم پلی هیجانی و گرافیک بسیار خوب اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجانی و جذاب

زدن ضربات پنالتی متعدد

گرافیک بسیار خوب بازی

انتخاب تیم مورد علاقه

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 487 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DSLR-Camera-Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

DSLR Camera Pro یک دوربین فوق العاده حرفه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد . گوشی خود را برداشته و به سرعت از محیط عکس بگیرید . پس از عکسبرداری افکت ها را انتخاب نموده و سپس آن ها را بر روی عکس ها قرار دهید . این برنامه شبیه ساز دوربین های DSLR  می باشد . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به برچسب گذاری جغرافیایی ، اشتراک گذاری تصاویر با دوستان ، قطع کردن صدای شاتر ، پشتیبانی از دوربین جلو و فوکوس خودکار اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی گلکسی اس ۳

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع اجرا روی کیت کت

بهبود عملکرد برنامه

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 499 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

iphone-locker-(iphone-lock-screen)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار iphone lock screen صفحه قفل سیستم عامل آی او اس را برای شما به نمایش می گذارد . اگر دوست دارید از لاک اسکرین آیفون استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید . انیمیشن های به کار رفته در این لاک اسکرین فوق العاده حرفه ای طراحی شده و آن را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین صفحه قفل ها تبدیل نموده است . لازم به ذکر است که رابط کاربری این صفحه قفل فوق العاده زیبا و شیک می باشد . 

ویژگی های اصلی:

به کار رفتن انیمیشن های شیک

رابط کاربری زیبا و شیک

قرار دادن قفل

 

 

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 490 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Extreme-Road-Trip-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

پدال گاز شما دوباره گیر کرده است! کارهای نمایشی انجام دهید تا نیترو جایزه بگیرید، سکه‌ها را جمع‌آوری کنید تا قفل ماشین‌های جدیدتر برایتان باز شود، نسخه جدید بازی Extreme Road Trip 2 بزرگتر و سریعتر است و هنوز هم به طور مجانی قابل دانلود است.

ویژگی‌]ها:

گیم‌پلی بسیار سریع و اعتیادآور

باز کردن قفل ماشین‌ها همچنانکه پیشرفت می‌کنید

۷۸ ماشین جدید

با دوستانتان به رقابت بپردازید

۱۱ مکان هیجان‌انگیز

دستاوردها و جدول امتیازات در فیسبوک

 

 

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 490 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

Morena-icon-pack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Morena – Flat Icon Pack یک مجموعه آیکون زیبا است که با همه لانچرهای بزرگ که از تغییر آیکون پشتیبانی می‌کنند، سازگار است. این مجموعه برای این ساخته شده تا ظاهری ساده، تخت و مدرن داشته باشد و بر روی هر دستگاهی رنگ‌های ریبا را به نمایش دربیاورد.

ویژگی‌ها:

بیش لز ۲۳۸۷ آیکون

۲۱ تصویر پس زمینه اچ دی سفارشی

پشتیبانی از آیکون با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲

پشتیبانی از لانچرهای Apex , Nova , Adw , Action , Holo HD , Smart , Inspire , Aviate , Trebuchet

 

 

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 349 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Gravity-Falls

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Gravity Falls Mystery Attack به دیپر و میبل کمک کنید تا در این بازی استراتژیک در مقابل موجوداتی که از همه جهات به آنها حمله می‌کنند، بتوانند از خود دفاع کنند. در این بازی ۵ مکان مختلف با ۴۰ موج هیجان‌انگیز انتظار شما را می‌کشند. باید با استفاده از ابزارهای مسلح شده به مبارزه با موجودات عجیب و غریب بپردازید.

ویژگی‌ها:

از مکان‌های فراموش نشدنی دفاع کنید

بیش از ۲۰ آیتم دفاعی را استفاده کنید

شخصیت‌های قدرتمند را برای کمک در زمان‌هایی که به دردسر می‌افتید فراخوانی کنید

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 424 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ghost Commander File Manager یک فایل منیجر رایگان برای مدیریت کامل و جامع بر روی فایل های موجود در کارت حافظه داخلی یا خارجی گوشی یا تبلت اندرویدی است. با استفاده از فایل منیجر شبح می توانید فایل ها را با استفاده از بستر های مختلف اشتراک یا ارسال کنید! همچنین می توانید با اف تی پی یا بلوتوث فایل ها را برای دیگران ارسال کنید. برنامه به صورت کامل از فایل های فشرده پشتیبانی می کند و می توانید فایل های فشرده جدید بسازد یا آن ها را از حالت فشرده خارج کند. می توانید نسبت به سلیقه ی خود ظاهر برنامه را از لحاظ عملکرد و چهره شخصی سازی کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود فایل منیجر قدرتمند Ghost Commander File Manager v1.52.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 325 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برنامه Android Assistant Pro با دارا بودن ۱۸ ویژگی محصر به فرد و ابزارهای کاربردی می تواند به شما در مدیریت هر چه بهتر گوشی یا تبلت اندروید خود کمک کند. ابزارهای موجود در نرم افزار سبب افزایش کارایی گوشی و دسترسی بهتر و جامع تر کاربر به تنظیمات گوشی می شود و در اصل سبب افزایش سرعت گوشی می شود. هجده ویژگی و ابزار برنامه عبارت اند از: امکان مانیتورینگ سیستم، امان افزایش فرایند سرعت، تمیز کننده کش، مدیریت فایل، پاک کردن اطلاعات سیستم، امکان مدیریت باتری، قابلیت حذف دسته جمعی برنامه، پشتیبان گیری و بازیابی، خاموش کردن اتوماتیک و … . پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

دانلود برنامه دستیار اندروید Android Assistant Pro v11.0

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 524 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جیمز سنجاب کوچکی است که در فصول مختلف فندق های فراوانی را برای زمستان جمع آوری کرده است، ولی  او مواد غذایی خود را در خانه اش ذخیره نکرده است، زیرا می ترسد که دیگران به آن دسترسی پیدا کنند به همین خاطر آن ها را از دید دیگران مخفی کرده است! شما در بازی Where are my nuts باید به او کمک کنید تا مسیر رسیدن به فندق های خود را پیدا کند ولی مراقب باشید که حیوانات دیگر او و فندق هایش را نبینند، زیرا هر دو را از بین می برند. در بازی چالش هایی مانند: تله ها، زنبورهای عصبانی، وجود سحر و جادو، مسیر های گیج کننده و … وجود دارد.

ویژگی های اصلی بازی:

- وجود مراحل مختلف

- طراحی بازی بر اساس قواعد فیزیک

- موسیقی دلپذیر

- شخصیت سرگرم کننده

دانلود بازی فندق های من کجاست؟ Where are my nuts? v2.0

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 341 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این برنامه شما می توانید صدای خود را ضبط کرده و از آن برای یادآوری کارهای خود استفاده کنید.شما می توانید زمان مشخصی را به نرم افزار بدهید تا در آ« موقع کار را به شما یادآوری کند.ویژگی های این برنامه:

• قابلیت ضبط صدا با عدم محدودیت زمانی
• قابلیت تکرار بی وقفه : در این روش آلارم بی وقفه پخش می شود تا شما آن را متوقف کنید
• قابلیت پخش یک آهنگ قبل از آلارم
• قابلیت تعیین آهنگ قبل از آلارم
• قابلیت استفاده از تاریخ شمسی یا میلادی
• قابلیت تکرار آلارم بعد از ۱، ۵ یا ۱۰ دقیقه
• قابلیت ضبط با کیفیت پایین، متوسط و بالا
• قابلیت بازگشت به تنظیمات اولیه
• قابلیت حذف آلارم پیش از پخش
• قابلیت بازگردانی آلارم ها پس از روشن شدن موبایل

پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

دانلود برنامه یادآور بهروید Voice Reminder v1.0

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 363 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این برنامه به شما کمک می کند تا خودتان و اطرافیانتان را بهتر بشناسید.این برنامه دارای بخش های زیر می باشد:

طالع بینی کوتاه و کلی
طالع بینی هندی
طالع بینی چینی
طالع بینی مصری
طالع بینی شخصیت
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج متولدین ماه ها با هم

در این برنامه شما تمامی اطلاعات متولدین ماه هی مختلف را می شناسید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

دانلود برنامه طالع بینیا Talebinia v1.0.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 451 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروز برای شما بازی قرار دادیم که شما را به خاطرات کودکیتان می برد.نقطه بازی یک بازی ساده و با رابط کاربری آسان که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.شما حتی می توانید با دوستانتان این بازی را انجام دهید واز این کار نهایت لذت را ببرید.پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه نقطه بازی Noghte Bazi v1.0.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 549 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه فول و خریداری شده بازی

Keepers: Last Secret CE جدیدترین بازی منتشر شده توسط شرکت Big Fish Games می باشد که آن را در اختیار شما قرار داده ایم. شما به تازگی به اسپانیا سفر کرده اید و باید راز مرگ پدرو آلوارز را که یک باستان شناس بوده است کشف کنید. در این بازی باید تا می توانید سرنخ های مختلفی جمع آوری کرده و راز قتل او را کشف کنید. اکنون باید در این شهر رازهای مربوط به مرگ پدرو را کشف کنید و به این ماجرا پایان دهید.

ویژگی های بازی:

- داستان بسیار زیبا و درگیر کننده

- گرافیک بالا و خیره کننده

- دستاوردهای مختلف

- گیم پلی ساده و روان

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی محافظان : آخرین راز Keepers: Last Secret v1.0.0 همراه دیتا + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 524 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در نرم افزار ۳۶۰ Weather سعی شده است اطلاعاتی غنی و مناسب برای پیش بینی دقیق اب و هوا ارائه شود! این برنامه با محیط کاربری زیبا خود به صورت لحظه ای شرایط آب و هوایی تمام مناطق جهان را پیش بینی می کند. هنگامی که به وضعیت آب و هوا فکر می کنید، شک نکنید که این برنامه به صورت صحیح و بدون خطا اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهد، زیرا اطلاعات این برنامه از بهترین سازمان های هواشناسی جمع آوری می شود. در ضمن می توانید اطلاعات آب و هوا را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه پیش بینی وضع آب و هوا ۳۶۰ درجه ۳۶۰Weather v3.12

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 323 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر نمی دانید که فضای اشغال شده در کارت حافظه شما توسط چه فایل هایی و با چه فرمت هایی پر شده است، برنامه DiskUsage به شما کمک می کند تا به آسانی وضعیت و عملکرد کارت حافظه گوشی خود را مشاهده کنید و کارهای مورد نظر خود را بر روی آن انجام دهید. یکپارچگی و هماهنگی با نرم افزار مدیریت فایل ها (استرو) می تواند کار شما را آسان کند و به راحتی فایل های مورد نظرتان را در بخش های تخصصی مانند ویدئو، موسیقی، برنامه و … جستجو کنید. در ضمن می توانید فایل ها را نسبت به فرمت و به صورت دسته جمعی حذف کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه افزایش عملکرد کارت حافظه DiskUsage v3.4.3

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 305 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حتما شما با نرم افزارهای بهینه سازی و امنیتی شرکت KS Mobile, Inc. آشنا هستید! این بار قصد معرفی بهینه ساز مصرف باتری این شرکت را داریم. CM Battery به گونه ای طراحی شده است که می تواند علاوه بر افزایش عمر باتری سبب کاهش مصرف باتری به صورت چشمگیری شود. برنامه به شما می گوید که چه نرم افزارها و چه بخشی هایی سبب مصرف بالای باتری تلفن همراه شما می شود و شما می توانید در شرایط مختلف آن بخش ها و برنامه ها را غیر فعال کنید. نرم افزار بخش مصرف اینترنت در بسترهای ارتباطی مختلف را هم آنالیز می کند و به شما می گوید که وای فای یا اینترنت پایه گوشی چه مقدار شارژ مصرف می کند. توجه داشته باشید که این برنامه به کسانی که گوشی یا تبلت سامسونگدارند توصیه نمی شود.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- طراحی خلاقانه

- صرفه جویی در مصرف انرزی و جستجوی قدرتمند

- مدیریت قدرتمندانه برنامه ها

- بستن برنامه بی مصرف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

دانلود برنامه بهینه سازی باتری CM Battery v1.0.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 301 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

توجه کنید بازی آنلاین می باشد

جنگی عظیم در جهان رخ داده است و در آن قهرمانان افسانه ای و حیوانات غول پیکر به مصاف همدیگر خواهند رفت تا یک دیگر را شکست دهند. این جنگ در قرون وسطی رخ داده است و دلیل جنگ ایجاد امپراطوری های بزرگ است، هر قهرمان سعی دارد، ایالت قهرمانان دیگر را تصرف کند. این دلیل سبب رویارویی تمام مردم جهان با هم شده است. Legends at war در انتظار یک پادشاه واقعی برای بازی و سر زمین های موجود در آن است. یک ارتش قدرتمند برای خود ایجاد کنید و در شرایط لازم با دوستانتان متحد شوید تا بتوانید به اهداف خود برسید.

ویژگی های اصلی بازی:

- امکان کشف قدرت های افسانه ای

- امکان جمع آوری قهرمان در جنگ های صلیبی

- حجم مناسب نسبت به گیم

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی افسانه ها در جنگ Legends at war v1.6.9

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 325 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این بازی زیبا باید با ایجاد یک شخصیت وارد مسابقات قهرمانی بوکس شوید و حریفان سرسخت خود را شکست دهید. بازی دارای ۳ حالت داستانی مسابقه ازاد و چند نفره می باشد که در صورت تمایل می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. در حالت داستانی بازی شما باید با شخصیت که ساخته اید وارد مسابقات قهرمانی شوید و با شکست دادن ۳۰ حریف سر سخت کمربند قهرمانی را بدست بیاورید. با پیروزی در هر مسابقه قدرت شما و البته حریف شما بیشتر می شود و تجربه بیشتری کسب خواهید کرد. بازی دارای محیط فوق العاده واقع گرایانه می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود تشویق تماشاچی ها و شعار های ان ها را بشنوید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

دانلود بازی بوکس واقعی Real Boxing v1.6.5 همراه دیتا + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 329 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Eternal Descent: Metal Heroes یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی شما باید به مکان هایی جادویی و عجیب بروید و با دشمنان خود که شیطان ها، جادوگران و موجودات منحصر به فرد هستند مبارزه کنید. این بازی یک بازی ماجراجویی بسیار زیبا می باشد. گرافیک بالا و گیم پلی جذاب بازی تا ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد. اگر به دنبال یک بازی زیبا و گرافیکی می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی قهرمانان فلزی Eternal Descent: Metal Heroes v1.3 همراه دیتا + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 623 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی سرزمین های تاریک یک بازی اکشن و نبرد حماسی است. برای زنده ماندن و قهرمان بودن باید تا می توانید تلاش کنید و بجنگید. بازی سرزمین های تاریک یکی از بهترین بازی های اعتیاد آور ترسناک می باشد که در آن باید با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. در این بازی با شخصیت های عجیب و غریبی باید مبارزه کنید که بر زیبایی بازی می افزاید.

ویژگی های بازی:

اجرا و مبارزه آسان با استفاده از کنترل های موجود در بازی

امکان ارتقا سلاح و پوشیدن زره در مراحل بالاتر

مبارزه با انبوهی از دشمنان فانتزی و عجیب غریب

گرافیک فوق العاده

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی سرزمین های تاریک Dark Lands v1.0.1 + نسخه پول بی نهایت

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 450 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Toy Defense 4: Sci-Fi یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که به تازگی برای اندروید منشر شده است. ربات ها بسیار پیشرفت کرده اند و سعی در نابودی دنیا و به دست گرفتن تمام قدرت دارند، آنها می خواهند بر تمامی جهان تسلط داشته باشند. اکنون باید از تمامی تجربه خود استفاده کنید تا در میان این جنگ فضایی پیروز شوید. نیروهای خود را آماده سازید و برای فرماندهی آنها در این جنگ آماده شوید.

ویژگی های بازی:

- گیم پلی منحصر به فرد

- سبک برتر بازی های دفاعی

- کاوش ۷۲ ماموریت در مکان های مختلف

- مبارزه با ۸ دشمن مختلف

- ارتقا سربازان و نیروهای خود

- جمع آوری افتخارات متعدد در جنگ

- به اشتراک گذاری امتیازات با دوستان خود

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی دفاع اسباب بازی ۴ : علمی تخیلی Toy Defense 4: Sci-Fi v1.0 همراه دیتا

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 313 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در بازی زیبای Trials Frontier وارد جهانی زیبا و وسیع شوید و با موتوری که در اختیار دارید در مسابقات: زمانی، سرعت و پرش شرکت کنید و سعی کنید تا بهترین رکورد را از خود به جای بگذارید. فیزیک بازی بسیار واقع گرایانه و جذاب می باشد و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. آهنگ های بی نظیر، گرافیک بالا، گیم پلی بر پایه فیزیک و سرزمین های بسیار وسیع این بازی را به یکی از بهترین بازی های موتور سواری تبدیل می کند.

ویژگی های منحصر به فرد بازی:

- دنیایی وسیع با بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی

- محیط های بسیار زیبا با گرافیک بالا و جذاب

- بیش از ۲۵۰ ماموریت جذاب و چالش برانگیز

- قابلیت ارتقا و سفارشی سازی موتور خود

- ۹ موتور مختلف با قابلیت ارتقا

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی موتور سواری Trials Frontier v1.0.0 همراه دیتا

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 303 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در بازی Doom Tower شما تنها در مکانی قرار دارید که شیاطین قصد دارند از دروازه آنجا عبور کنند و وارد دنیای شما شوند! آیا می توانید با استفاده از جادوهای باستانی و سلاح هایی که در اختیار دارید در مقابل این موجودات شیطانی از خود دفاع کنید و سرنوشت زمین را تغییر دهید؟ از روش های مختلف جادویی استفاده کنید و دشمنان خود را نابود کنید، در اکثر اوقات شما از دشمنان قوی تر هستید اما تعداد آنها بیشتر است!

ویژگی های بازی:

- کنترل ساده و بصری

- هیولاهای غول پیکر و منحصر به فرد

- داستان بی پایان بازی

- صداگذاری عالی و انیمیشن های فوق العاده

- استراتژی و تاکتیک های مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی برج عذاب Doom Tower v1.0.0 + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 433 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HD Widgets یکی از بهترین ویجت هایی است که توسط فروشگاه گوگل پلی توصیه می شود! در این ویجت فوق العاده زیبا و گرافیکی ابزارک های مختلفی برای پیش بینی وضع آب و هوا، سوئیچ ساعت، وضعیت آب و هوا و … در اختیار شما قرار میگیرد. اگر از این ویجت استفاده کنید قطعا افرادی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند به شما و زیبایی تلفن همراهتان حسادت می کنند. آیکون های موجود در ویجت بسیار گرافیکی و با وضوح بالایی طراحی شده اند.

ویژگی های اصلی ویجت:

- وجود طرح های ال ای دی برای ساعت

- وجود ویجت با سایز های مختلف

- وجود ابزارک های شگفت انگیز

- امکان سفارشی سازی ویجت

- پشتیبانی از تبلت های اندرویدی

دانلود ویجت اچ دی HD Widgets v4.0.3

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 769 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

داستان بازی Mental Hospital II (بیمارستان روانی) با یک رویداد پیش پا افتاده در زندگی یک خبرنگار جوان آغاز می گردد. او در یک بیمارستان روانی کار می کرد که ناگهان در یک رویداد بسیار عجیب توسط پلیس دستگیر شد. اما اکنون او به این بیمارستان روانی تبعید شده است و باید بقیه عمر خود را در این بیمارستان سپری نماید. بازی دارای محیط سرد و تاریکی می باشد و به علاقه مندان بازی های ترسناک پیشنهاد می شود!

ویژگی های بازی:

- محیط سرد و تاریک

- گرافیک بالا و محیط ۳ بعدی

- جستجو در بیمارستان و یافتن اسرار

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی بیمارستان روانی ها ۲ – Mental Hospital II v1.02.05 همراه دیتا + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 326 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی The Best Game Ever HD فوق العاده جذاب توانسته است در مسابقات مختلف رتبه اول را به خود اختصاص دهد! بازی با گرافیک اچ دی و حیرت انگیز خود می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند. بهترین بازی ها تاکنون یک بازی جنگی اعتیاد آور و سرگرم کننده است که می تواند تمام خواسته های شما را پوشش دهد.

برخی از کارهایی که شما باید انجام دهید:

- پیدا کردن جنگل سحر و جادو

- دزدیدن گاو های دشمنان

- ماندن در سایه شب به عنوان خون آشام

- خوردن چشم و استخوان به عنوان زامبی

- امکان به اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی

- مطرح شدن به عنوان دزد دریایی

دانلود بازی جذاب بهترین بازی تا همیشه The Best Game Ever HD v1.9 + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 343 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی حمله قلعه بار دیگر با چالش هایی جدید بازگشته است، بازی که جنگ هایی منحصر به فرد و چالش انگیز را به شما ارائه می دهد. در این بازی استرتژی باید قلعه ای برای خود بسازید که دشمنان نتوانند به آن نفوذ کنند. در عوض برای خود یک سپاه قدرتمند و بزرگ بسازید و به جنگ دشمنان بروید و قلعه های آن ها را نابود و اموالشان را تصرف کنید. در بازی Castle Raid 2 می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین رقابت کنید یا امتیازات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. در ضمن برای تضمین سلامت قلعه خود تله های انفجاری، منجنیق، برج و … خریداری کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

- ارائه گرافیک منحصر به فرد

- گیم پلی بصری

- گرافیک خیره کننده

- وجود مراحل مختلف

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی حمله قلعه ۲ – Castle Raid 2 v1.1.0.1 همراه دیتا + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 438 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی دارای گرافیکی همانند نسخه کنسول می باشد!

CastleStorm – Free to Siege یک بازی استراتژی فوق العاده زیبا و گرافیکی با فیزیک بی نظیر می باشد که بدون شک از دیدن آن شگفت زده خواهید شد! این بازی پیش از این برای کنسول ها نیز منتشر شده بود که اکنون نسخه اندروید آن دارای تمامی آن ویژگی ها می باشد!

ویژگی های منحصر به فرد بازی:

- فیزیک فوق العاده و محیط تخریب پذیر

- گرافیکی بی نظیر و کنسول مانند

- خط داستان بسیار کامل و جذاب

- موسیقی متن بی نظیر

- ارتقا سلاح، جادو و شخصیت ها

- ۸ قهرمان قابل انتخاب

- بیش از ۳۰ جنگ

- بیش از ۱۵۰ میدان جنگ

چهار کشور قابل انتخاب با نیروها و آیتم های سفارشی خود:

- پادشاهی

- نورس

- گارد سلطنتی

- نخبگان وایکینگ

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی گرافیکی را از دست ندهید!

دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی CastleStorm – Free to Siege v1.44 همراه دیتا

تعداد صفحات : 61

درباره ما
Hacked By ALI'ShaDoW
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطلب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2437
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7019
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 439
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 2,097
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,528
  • بازدید ماه : 2,228
  • بازدید سال : 180,547
  • بازدید کلی : 1,794,708