loading...
Hacked By ALI\'ShaDoW
درخواست برنامه
سلام به همه بازدید کنندگان هر برنامه موبایل s60v5 ,s60v3, anna, belle و آموزش و رفع مشکل شما در تالار گفتمان قسمت درخواست نرم افزار و آموزش بگین تا کمکتون کنم از فلش و آپدیتو....

آخرین ارسال های انجمن
Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 540 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (1)

سلام خدمت تمامي دوستان
اين موضوع رو كه مي نويسم تو جاي ديگه اي نديدم وگرنه حتما منبعشو مي نوشتم اين مطلب كه مي نويسم از روي تجربه شخصي بدست اومد
چند وقته پيش يكي از دوستام يه گوشي C6-01 رو براي تعمير آورد پيش من . مشكلش اين بود كه رمز گوشي رو فراموش كرده بود منظورم همون LOCK CODE. هركاري كردم با هر باكسي نتونستم رمزشو پيدا كنم يا قفلشو بشكنم حتي مجبور شدم با باكس هايي كه گوشي رو ساپورت ميكرد گوشي رو فلش كنم .
نكته قابل توجه اين بود كه گوشي 100درصد فلش مي شد ولي وقتي گوشي رو خاموش و روشن ميكردي كدقفل ميخواست قانوني بايد بعد از فلش قفل گوشي به حالت پيش فرض بر مي گشت يعني 12345 اما اينجوري نشد!

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HaMeD در تاریخ 1391/12/11 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
من مدیر وبلاگ ☻☺به روز دانلود☻☺ هستم.

برای افزایش بازدید و الکسا طرحی دارم کاملا رایگان که در صورت تمایل یک هفته به صورت آزمایشی کار کنیم.
برای این کار که اسم اونو تبادل بنر هوشمند (بالن پرواز) گذاشته ام و تلفیقی از تبادل لینک و تبادل بنر و لینک باکس میباشد شما بنر من رو در وبلاگتون میذارین و بنر خودتونو همراه با 3 تا برچسپ که محتوای وبلاگتونو معرفی میکنه به من میدین تا منم در وبلاگم قرار بدم و شروع به معرفی وبلاگ شما بکنم.
حالا شما فقط میشینین آمار وبلاگتونو که داره بالا میره رو تماشا میکنین!!!
این روزها خیلی ها این کارو میکنند اما سودشونو فقط خودشون میبرند اما من هدفم همکاری صمیمانه هست و بس. شاید هم زدیم رو دست اونا و آمارو به قول خودمون ترکوندیم.

به هر حال ارزش امتحان کردنو داره!!!
دوست داشتین لطفا خبرم کنید.

http://www.berozdownload.rzb.ir/


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Hacked By ALI'ShaDoW
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطلب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2437
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 7033
  • کاربران آنلاين
  • 01.bryanfub
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 1,210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,504
  • بازدید ماه : 17,580
  • بازدید سال : 324,616
  • بازدید کلی : 1,938,777