loading...
Hacked By ALI\'ShaDoW
درخواست برنامه
سلام به همه بازدید کنندگان هر برنامه موبایل s60v5 ,s60v3, anna, belle و آموزش و رفع مشکل شما در تالار گفتمان قسمت درخواست نرم افزار و آموزش بگین تا کمکتون کنم از فلش و آپدیتو....

آخرین ارسال های انجمن
Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 283 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

به نام خدا

فیلم آموزش کار با نوکیا کوکر

براي نمايش تصوير در سايز اصلي اينجا را كليك كنيد. سايز اصلي تصوير674در569 ميباشد



خوب دوستان این هم آموزش کار با این برنامه ، نوکیا کوکری که در این ورژن استفاده شده نسخه 2.4 .
واقعا سخت بود آدم برای اولین بار کلیپ آموزشی بسازه مبتدی هستیم دیگه
امیدوارم خوشتون بیاد و زحمتی که کشیدم الکی نبوده باشه و حداقل هم که شده یک چیزی یاد گرفته باشید .
دوستان تلفظ ها اشتباه بود دیگه گیر ندید خواهشا من تلاش کردم از تلفظ های آسون استفاده کنم و اصلا توی نخ تلفظ نبودم
اگر جایی گنگ بود و یا مشکل داشت ببخشید من سعی کردم حداقل هم که شده لپ کلام رو بهتون برسونم .

ایشالا اگر بدردتون خورد آموزش های بعدی در مورد کوک فریمور رو هم براتون آماده میکنم .

 

Nokia Cooker v2.4-By-VIVA.part1.rar

Nokia Cooker v2.4-By-VIVA.part2.rar

Nokia Cooker v2.4-By-VIVA.part3.rar

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Hacked By ALI'ShaDoW
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطلب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2437
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 7033
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 1,075
  • باردید دیروز : 1,210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,285
  • بازدید ماه : 18,361
  • بازدید سال : 325,397
  • بازدید کلی : 1,939,558