loading...
Hacked By ALI\'ShaDoW
درخواست برنامه
سلام به همه بازدید کنندگان هر برنامه موبایل s60v5 ,s60v3, anna, belle و آموزش و رفع مشکل شما در تالار گفتمان قسمت درخواست نرم افزار و آموزش بگین تا کمکتون کنم از فلش و آپدیتو....

آخرین ارسال های انجمن
Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 345 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SimSimi یک برنامه جالب و متفاوت می باشد که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد! با نصب این برنامه قادر خواهید بود یک ربات هوشمند را در گوشی یا تبلت اندروید خود داشته باشید که از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به تمام سوال هایی که شما از او می پرسید جواب دهد! بله درست است او بسیار باهوش بوده و جواب تمامی سوالات شما را می داند، همچنین می توانید با او در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنید و نظر او را بشنوید. سرعت پاسخ این ربات بسیار بالا می باشد همچنین امکان تلفظ کلمات نیز در این برنامه فرآهم شده است. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه بی نظیر را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه گفتگو با ربات هوشمند SimSimi v6.2.3.1 + تریلر

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 331 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Football-Cup-Real-World-Soccer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Football Cup Real World Soccer  فوتبال قدیمی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . تیم های قدرتمند نظیر بارسلونا ، رئال مادرید ، چلسی و … را انتخاب کرده با انتخاب بازیکنان ماهر در مسابقات فوتبال شرکت نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با برنده شدن در مسابقات به اهداف خود برسید . رابطه میان بازیکنان و مربی را با چشمان خود مشاهده نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به زدن ضربات پنالتی ، گیم پلی هیجانی و گرافیک بسیار خوب اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجانی و جذاب

زدن ضربات پنالتی متعدد

گرافیک بسیار خوب بازی

انتخاب تیم مورد علاقه

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 499 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DSLR-Camera-Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

DSLR Camera Pro یک دوربین فوق العاده حرفه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد . گوشی خود را برداشته و به سرعت از محیط عکس بگیرید . پس از عکسبرداری افکت ها را انتخاب نموده و سپس آن ها را بر روی عکس ها قرار دهید . این برنامه شبیه ساز دوربین های DSLR  می باشد . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به برچسب گذاری جغرافیایی ، اشتراک گذاری تصاویر با دوستان ، قطع کردن صدای شاتر ، پشتیبانی از دوربین جلو و فوکوس خودکار اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی گوشی گلکسی اس ۳

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع اجرا روی کیت کت

بهبود عملکرد برنامه

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 520 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

iphone-locker-(iphone-lock-screen)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار iphone lock screen صفحه قفل سیستم عامل آی او اس را برای شما به نمایش می گذارد . اگر دوست دارید از لاک اسکرین آیفون استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید . انیمیشن های به کار رفته در این لاک اسکرین فوق العاده حرفه ای طراحی شده و آن را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین صفحه قفل ها تبدیل نموده است . لازم به ذکر است که رابط کاربری این صفحه قفل فوق العاده زیبا و شیک می باشد . 

ویژگی های اصلی:

به کار رفتن انیمیشن های شیک

رابط کاربری زیبا و شیک

قرار دادن قفل

 

 

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 491 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Extreme-Road-Trip-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

پدال گاز شما دوباره گیر کرده است! کارهای نمایشی انجام دهید تا نیترو جایزه بگیرید، سکه‌ها را جمع‌آوری کنید تا قفل ماشین‌های جدیدتر برایتان باز شود، نسخه جدید بازی Extreme Road Trip 2 بزرگتر و سریعتر است و هنوز هم به طور مجانی قابل دانلود است.

ویژگی‌]ها:

گیم‌پلی بسیار سریع و اعتیادآور

باز کردن قفل ماشین‌ها همچنانکه پیشرفت می‌کنید

۷۸ ماشین جدید

با دوستانتان به رقابت بپردازید

۱۱ مکان هیجان‌انگیز

دستاوردها و جدول امتیازات در فیسبوک

 

 

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 489 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

Morena-icon-pack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Morena – Flat Icon Pack یک مجموعه آیکون زیبا است که با همه لانچرهای بزرگ که از تغییر آیکون پشتیبانی می‌کنند، سازگار است. این مجموعه برای این ساخته شده تا ظاهری ساده، تخت و مدرن داشته باشد و بر روی هر دستگاهی رنگ‌های ریبا را به نمایش دربیاورد.

ویژگی‌ها:

بیش لز ۲۳۸۷ آیکون

۲۱ تصویر پس زمینه اچ دی سفارشی

پشتیبانی از آیکون با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲

پشتیبانی از لانچرهای Apex , Nova , Adw , Action , Holo HD , Smart , Inspire , Aviate , Trebuchet

 

 

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 351 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Gravity-Falls

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Gravity Falls Mystery Attack به دیپر و میبل کمک کنید تا در این بازی استراتژیک در مقابل موجوداتی که از همه جهات به آنها حمله می‌کنند، بتوانند از خود دفاع کنند. در این بازی ۵ مکان مختلف با ۴۰ موج هیجان‌انگیز انتظار شما را می‌کشند. باید با استفاده از ابزارهای مسلح شده به مبارزه با موجودات عجیب و غریب بپردازید.

ویژگی‌ها:

از مکان‌های فراموش نشدنی دفاع کنید

بیش از ۲۰ آیتم دفاعی را استفاده کنید

شخصیت‌های قدرتمند را برای کمک در زمان‌هایی که به دردسر می‌افتید فراخوانی کنید

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 426 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ghost Commander File Manager یک فایل منیجر رایگان برای مدیریت کامل و جامع بر روی فایل های موجود در کارت حافظه داخلی یا خارجی گوشی یا تبلت اندرویدی است. با استفاده از فایل منیجر شبح می توانید فایل ها را با استفاده از بستر های مختلف اشتراک یا ارسال کنید! همچنین می توانید با اف تی پی یا بلوتوث فایل ها را برای دیگران ارسال کنید. برنامه به صورت کامل از فایل های فشرده پشتیبانی می کند و می توانید فایل های فشرده جدید بسازد یا آن ها را از حالت فشرده خارج کند. می توانید نسبت به سلیقه ی خود ظاهر برنامه را از لحاظ عملکرد و چهره شخصی سازی کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود فایل منیجر قدرتمند Ghost Commander File Manager v1.52.1

Hacked By ALI\'ShaDoW بازدید : 326 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برنامه Android Assistant Pro با دارا بودن ۱۸ ویژگی محصر به فرد و ابزارهای کاربردی می تواند به شما در مدیریت هر چه بهتر گوشی یا تبلت اندروید خود کمک کند. ابزارهای موجود در نرم افزار سبب افزایش کارایی گوشی و دسترسی بهتر و جامع تر کاربر به تنظیمات گوشی می شود و در اصل سبب افزایش سرعت گوشی می شود. هجده ویژگی و ابزار برنامه عبارت اند از: امکان مانیتورینگ سیستم، امان افزایش فرایند سرعت، تمیز کننده کش، مدیریت فایل، پاک کردن اطلاعات سیستم، امکان مدیریت باتری، قابلیت حذف دسته جمعی برنامه، پشتیبان گیری و بازیابی، خاموش کردن اتوماتیک و … . پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

دانلود برنامه دستیار اندروید Android Assistant Pro v11.0

تعداد صفحات : 244

درباره ما
Hacked By ALI'ShaDoW
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطلب بیشتر در سایت قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2437
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7020
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 384
  • بازدید امروز : 2,035
  • باردید دیروز : 1,958
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 15,053
  • بازدید ماه : 36,026
  • بازدید سال : 214,345
  • بازدید کلی : 1,828,506